piątek, 17 stycznia 2014

Jak widzi mnie Uta :)

Witamy wszystkich po długiej przerwie :)
Za oknem jest szaro, buro i ponuro... Temperatura oscyluje w granicach 7st. C i to na plusie.. Co z tego, że mamy połowę stycznia? Czy ktoś pamięta jak wogóle wygląda śnieg?? Bo ja już nie :(
Normalnie nie ma o czym pisać... tzn nie było! Bo dziś dotałam w fejsbukowej poczcie wiadomośc od Uty Lieβman, a wniej cudeńka którymi nie omieszkam się pochwalić.
Uta to bardzo zdolna osóbka jak widać :) aż mi się morda śmieje jak patrzę na moje portrety:)
Uta podobnie jak moja Pani kocha zwierzęta, a szczególnie psy, a w jej sercu specjalne miejsce zajmują boksery i to wcale mnie nie dziwi :)
Mąż Uty Olaf tworzy muzykę dla motocyklistów jeśli chcecie poznać i jego proszę zajrzeć na jego profil: Olaf.

No a teraz proszę podziwiać :)

 



Ja i moja Pani :)


jak dla mnie rewelacja :)


:)


To jest chyba najpiekniejsze :)


:)


a oto ja w kosmosie :)


Piękny jestem prawda?


:)




Ale ta Uta pomysłowa :)


Uta danke :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz