piątek, 20 lipca 2018

Wakacje 2018 :)


Dzień dobry wszystkim :)

Korzystając z tego, że za oknem rzuca żabami (tzn. intensywnie pada od tygodnia) zasiadłem do komputera i wybrałem zdjęcia z wakacji, które chce Wam pokazać.

Gwarantuję, że od razu poczujecie się wakacyjnie :)

Patrząc na te piękne, kolorowe motyle w soczyście zielonej trawie zapomnicie o tym deszczu za oknem.



Tak błękitne niebo i białe obłoki są chyba tylko tam, gdzie spędzaliśmy urlop....

(Ktoś zapytał. czy to tapeta Windowsa dla wersji z 2018 roku ;)



Ja tradycyjnie poddałem się moim ulubionym zajęciom, czyli gryzieniem patyków:



spacerom nad rzekę:



Burzowe niebo ma w sobie tyle uroku, że nie sposób się nim nie zachwycać:



kliknij tu >>>> Spacer między kroplami



ale i tak najważniejsze jest to, że po każdej burzy wychodzi tęcza :)



w słoneczne dni oddawałem się kąpielom słonecznym:



jak już się bardzo nagrzałem to szliśmy nad rzekę żeby zanurzyć łapy w chłodnej wodzie:


Uwielbiam szaleństwa na naszej plaży :D
kliknij tu >>>> Szaleństwa Demona



spacery nad rzekę należą do moich ulubionych:



nie ma nic wspanialszego od brodzenia w wodzie:



niektórzy wolą kajaki...



ale ja nie potrafię pływać i wolę kajakarzy obserwować siedząc na brzegu w morzu kwiatów;)



kliknij tu >>>>  Demonek



sami przyznacie, że widok z tej perspektywy jest zachwycający:



jeszcze łyk wody i spadam do domku:



a tam czeka na mnie mój kumpel, który podczas mojej nieobecności pilnuje domku :)


teraz ja przejmuje służbę... Bójcie się!


powoli zapada zmierzch.... ale ja czuwam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz