niedziela, 9 września 2012

100 lat, 100 lat niech żyje, żyje Nam!!!!!!!!!!!!!!

Mam 2 lata:)
 
 
Duża kość dla Dużego PSA:
 
 
Leżałem sobie spokojnie na balkonie i wygrzewałem się w słonku kiedy wparowali Pan z Panią i zaczęli mi śpiewać 100 lat, 100 lat!!!
 
 
Dużo, dużo zdrowia, szczęscia, długich spacerów, szalonych zabaw z kumplami, samych smakowitości i mięsnych kości, pełnej miski, żebyśmy zawsze byli razem, zawsze szczęsliwi, bezkresnych łąk pachnących kwiatami, żebysmy byli razem długimi latami...
Pan się rozgadał, a mi ślinka ciekła na prezent:P
 

 
Obiecano mi bardzo długi spcer po lesie i łakach:)
 

 
Trudno było mi się skupić na życzeniach...
 
 
W końcu dostałem :P
 


 
Smakowa:)
 
 
Trochę zdjęć z naszego archiwum:
 
pierwsze dni w moim nowym domu i moja nowa buda:
 
 
drzemka na kanapie:
 


Lenistwo z PanTerem:


Wtedy przesypiałem większość dnia:)


a PanTer był zawsze ze mną:)


Zresztą nadal jest:)

 
a po szaleństwach zawsze razem śpimy:)
 
 

Demonku jesze raz wszystkiego najlepszego bądź z nami i nigdy nas nie opuszczaj bo Ciebie kochamy nasz Szaleńcze, Szynku, Mielonku, Zegarmistrzu, Asystencie Pomocniku itd itp
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz