sobota, 7 września 2013

Gryziemy w Gostarze

Po wakacyjnej przerwie wznowiliśmy treningi z obrony. Tym razem mamy bliżej :) 
Cykliczne zajęcia prowadzone są w szkole Gostar, którą założyła i prowadzi Pani Małgorzata Starkiewicz - Międzynarodowy Sędzia Kynologiczny Prób Pracy, zajmująca się szkoleniem psów od ponad 25 lat.
Pozorantem jest Rafał Kucharski

 
 
Plac treningowy znajduje się na polanie w lesie:)
 


Zanim zacząłem lekcje zapoznałem się z terenem.

 
Na treningu było sporo psów: rotwailery, owczarki niemieckie, owczarek belgijski i mój imiennik doberman Demon zwany Dyziem :)


Przyglądałem się im z dużym zainteresowaniem.


W końcu moja kolej :)

 
walczyłem dzielnie:


,,Zając" był bardzo ruchliwy...


Się z Panią nabiegałem...


Po pierwszym wejściu jest czas na odpoczynek:


na łyk wody:


Czułości z Panem:

 
I Panią:
 
No i czas na drugie wejście:


Uczymy się oboje


Jeszcze dużo pracy nas czeka,

 
ale chęci są, a to najważniejsze :)


Za tydzień też będziemy ćwiczyć w Gostarze :)
 

Pod czujnym okiem Pani Małgorzaty:


a oto ja w akcji:


,,Zając" nie miał szans :)


Z upolowanym ,, zającem" wracamy do bazy :)


Zajęcia zakończone pełnym sukcesem. Łup złożony pod nogi Pani :)


 
PS. Czy ktoś zauważył koszulki jakie mają Pani i Pan??


2 komentarze:

  1. Witam Was! piekna lekcja!, no ale Pani musi mieć sile utrzymać tak silnego psa!?Widze, ze to nie żarty utrzymać tak pracującego psiaka? ,zycze powodzenia w tych treningach, no i sily Pani!A koszulki...? No coż, trudno je nie zauwazyc, sa swietne!!!Pozdrawiamy Was serdecznie i miłego popołudnia! pa

    OdpowiedzUsuń
  2. My również witamy!! Oj trzeba mieć sporo siły. Demon jest potwornie silny, ale całe szczęście tą siłę pokazuje tylko na treningach, na spacerach to chodzący aniołek, spokojny i opanowany pies, którego nic nie jest w stanie wyprowadzić z równowagi. Cieszę się, że koszulki się podobają. Pozdrawiamy i mocno ściskamy

    OdpowiedzUsuń