środa, 9 września 2015

100 lat 100 lat niech żyje żyje Nam!! Kto?? Demon!!!

Dziś są 5 urodziny Demona :)
Jak ten czas szybko leci...
Demon jest ze mną już 5 lat i mam nadzieję, że przed Nami jeszcze wiele wspólnie spędzonych lat :)
Nie wyobrażam sobie życia bez niego!
To cudowny, niezwykle mądry pies...
Rozumiemy się bez słów :)
Nikt i nic nie jest w stanie rozbawić mnie do łez tak jak on:)
Nikt tak jak on nie wyczuwa moich nastroi :)
Przytulas,
Pieszczoch
Pies, który potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji.
Pies, z którym można kraść przysłowiowe konie.
Delikatny, posłuszny.
Idealny towarzysz podróży.
Dużo razem przeszliśmy i NIGDY!!! mnie nie zawiódł!!
Najwspanialszy przyjaciel.
Uwielbiam jak podczas spacerów wciska w moją dłoń swój czarny jak węgielek pyszczek i domaga się szudrania.
Uwielbiam jego aksamitne fafelki...
aksamitną sierść...
Mniej lubię jego wszędobylskie gluty... ale da się z tym żyć, już mnie nie ruszają :P

Z okazji Demonkowych urodzin przygotowałam mu prezent.
Tym razem nie zabawka, bo po 5 minutach i tak byłyby strzępy :) Nikt jeszcze nie wymyślił pancernych zabawek dla Bokserów :P

Przytachałam do domu paletę :P



Demon oczywiście wiernie mi asystował 



Jak zwykle chciał pomagać



Uparł się, że będzie malował...



Wytłumaczyłam mu, ze nie uchodzi żeby sam dla siebie robił urodzinowy prezent 



Zabrał więc ,,Wołowinkę" i bacznie obserwował co robię



a ja oszlifowałam paletę



i zabrałam się za jej malowanie



Demon jest piękny prawda??
Ciągle budzi zachwyt na spacerach :)
Grono jego wielbicieli stale się powiększa :)



a wracając do tematu:
efekt końcowy :)
Mi się podoba :P



a i Demon jest zadowolony....
Skoro woli swoje wyrko od mojej sofy to coś musi być na rzeczy :)



Demon kochany Piesku jesteś niesamowity i bardzo Ciebie kocham i życzę Tobie 100 lat :) Mam nadzieję, że tyle ze mną wytrzymasz???
Dziś idziemy na długi spacer i będziemy się bawić w siłowanki :D
Tak jak lubisz :D
Dziękuje Ci za to, że jesteś!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz