poniedziałek, 14 maja 2012

Wygrana w konkursie:)

Pamiętacie to zdjęcie??



Otóż dziś dostaliśmy paczuszkę, a w niej list:


W imieniu Organizatorów konkursu fotagraficznego
,,Kocham Mojego Psa i Kota" serdecznie dziękujemy za wzięcie udziału i gratulujemy wygranej.
Mamy nadzieję, że radość i oddanie codziennie okazywane przez kochanego pupila wynagradza trud, wysiłek
i iłość włożoną w jego wychowanie.

Z pozdrowieniami
Dział Marketingu
Biowet Puławy Sp. z o.o.



Oprócz listu były także takie oto nagrody:))




Spod zamkniętych powiek chwilunie obserwowałem Pana Lwa, czy aby niegroźny, ale




szybko się zorientowałem, że możemy zostać kumplami:) Witaminki i odświeżacz do paszczy też się przydadzą;)



A tu link do miesięcznika Cztery łapy, gdzie został ogłoszony konkurs, który wygrało zdjęcie zrobione przez moją Panią jej nowym aparatem:P Na marginesie dodam, że to ja Demon pozowałem mojej Pani, a ręka jest mojego Pana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz