wtorek, 7 sierpnia 2012

Nad Bałtykiem - część 3


Uwielbiam spędzać czas na plaży...

Tak długo wpatruje się w Pana, aż rzuci mi piłeczkę


Uwielbiam aportować...

no rzuć Pan! Tylko daleko!!


cudownie jest czuć piach w łapach i nie tylko w łapach:)


jak się zmęczę siadam i obserwuję okolicę


zaobserwowałem, że plaża nie zawsze jest piaszczysta....
czasami brzeg morza jest ,,kamyczkowaty"





udało mi się wypatrzyć w oddali taką kabinówkę:


innym razem mój odpoczynek przerwała głośna motorówka, nie ukrywam, że bardzo mi się ona spodobała....


Wygrzewam się w słoneczku... fajnie się tak poopalać. Jak się znudzę idę do cienia, gdzie mam miskę ze słodką wodą:)



kiedy znów szalałem z piłką moją uwagę zwróciło coś niesamowitego!!
Stanąłem jak wryty!!



Prawdziwy piracki statek!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz