piątek, 2 maja 2014

Wczasy Świąteczne :)

Święta już dawno za Nami....
Zostały tylko zdjęcia i miłe wspomnienia.


Pani biegała z aparatem po podwórku i robiła zdjęcia kwiatom, a ja z nudów zająłem się patykiem...


Czy stara budka dla ptaków jest ciekawsza od spaceru z psem?


moja frustracja sięgała zenitu...


W końcu się doczekałem... Ruszyliśmy w drogę...
Wiosna oszalała soczystą zielenią....


nawet zwierzaki oszalały, bo mi pod nosem przebiegały nic sobie nie robiąc z tego że jestem psem...


W sumie się nie dziwię, że Pani skierowała swój obiektyw na kwiaty, a nie na mnie...


Leśne fiołki...


kaczeńce..


znalazłem sposób żeby być na zdjęciu... Musiałem się wpychać w kwiaty i liczyć na to, że Pani mnie nie zauważy na drugim planie :)


Mistrz drugiego planu :P


No ale wracając do naszej wyprawy to cudownie było brodzić w piaszczystych leśnych strumykach :)
Hmm piaszczyste strumyki?? No ok... leśne strumyki wodne z piaszczystym dnem... Lepiej - prawda?


Te kolorowe domki to ule :)  W ulach mieszkają pszczółki, które robią miód :) To tak... jakby ktoś nie wiedział :P


No i cel naszej wyprawy - moja ukochana skarpa :P


i ja - Demon Dzikun


po tych szaleństwach padłem...


długo nie dali mi poleżeć... musiałem zebrać się w sobie i poczłapać z moim Państwem do domu, ale nie ma tego złego... :P w domu czekał na mnie pyszny obiad :)


No i zdązyliśmy przed burzą i ulewą :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz