niedziela, 7 grudnia 2014

Wspomnienia z wakacji 2014 - część 1 - Demon i zamki

Dobry wieczór :)
Przyszedł czas na to, żeby powspominać tegoroczne wakacje...
W tym roku razem z Panią wybrałem się do małej miejscowości koło Ustronia Morskiego :) Długo szukaliśmy na mapie tego miejsca... ale warto było wszystkie nasze oczekiwania zostały zaspokojone :)
Puste plaże, cisza i spokój :D Idealne miejsce na zasłużony wypoczynek.


Podczas naszych codziennych spacerów brzegiem morza często widziałem piękne budowle z piasku.

 
 Postanowiłem sam zbudować taki zamek, w końcu co to dla mnie?


Kiedy starannie wybrałem miejsce przystąpiłem do prac budowlanych. Nie było łatwo...
 


dużo czasu zajęło mi wtoczenie kul na nadmorski głaz...


ale udało się!!! W końcu nie jestem byle psem! Spójrzcie i podziwiajcie!!


a co to?


No dobrze... Powiem prawdę.... Kolejność powyższych zdjęć była zgoła odmienna... :/


ale ten to już sam zbudowałem :)


Zresztą na dowód tego, że mówię prawdę na zdjęciu widać mnie z narzędziem pracy :D


Mamy mury obronne, wieże obserwacyjne i most zwodzony... Piękny prawda? Możecie mi mówić Majster Demon :)


tak mi to dobrze szło, że zacząłem budować większe zamki. To ja przed wejściem do jednego z nich :)


Żartowałem oczywiście :)

To tyle na teraz, zapraszam na ciąg dalszy, który wkrótce nastąpi...

1 komentarz: